marți, 4 octombrie 2011

Intalnire ''romantica''

Bărbatul: În sfârşit. Am aşteptat asta atâta timp.
Femeia: Vrei să plec?
Bărbatul: Ai înnebunit? Nici să nu te gândeşti la asta.
Femeia: Mă iubeşti?
Bărbatul: Bineînţeles! Tot timpul!
Femeia: M-ai inşelat vreodată?
Bărbatul: Doamne fereşte! Bineînţeles că nu.
Femeia: O să faci dragoste numai cu mine?
Bărbatu: Sigur că da. Cu orice ocazie.
Femeia: O să mă loveşti vreodata?
Bărbatul: Ai înnebunit?
Femeia: Pot să am încredere în tine?
Bărbatul: Da! 
Femeia: Iubitule!
Acum cititi de jos in sus ! =))  
 
Cam asa :
 Femeia: Iubitule!
 Bărbatul: Da!
 Femeia: Pot să am încredere în tine?
 Bărbatul: Ai înnebunit?
 Femeia: O să mă loveşti vreodata?
 Bărbatu: Sigur că da. Cu orice ocazie.
 Femeia: O să faci dragoste numai cu mine?
 Bărbatul: Doamne fereşte! Bineînţeles că nu.
 Femeia: M-ai inşelat vreodată?
 Bărbatul: Bineînţeles! Tot timpul!
 Femeia: Mă iubeşti?
 Bărbatul: Ai înnebunit? Nici să nu te gândeşti la asta.
 Femeia: Vrei să plec?
Bărbatul: În sfârşit. Am aşteptat asta atâta timp.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.