joi, 15 decembrie 2011

SMS-uri funny răutăcioase

SMS-uri funny
– 10% te vreau, 20% ma gandesc la tine, 30% imi amintesc de tine, 40% te respect, 50% imi lipsesti, 60% am nevoie de tine, 70% te plac, 80% ma innebunesti, 90% te ador, 100% fac misto de tine !
- Brunet, simpatic, caut gagica cu port USB liber pentru transfer de informatie genetica happy
- Stiu ca ti-e dor de mine, stiu ca-ti lipsesc de cand te-am parasit… CU DRAG CREIERUL TAU!
- Dintii tai sunt ca stelele de pe cer: de un galben orbitor shi la mare distanta unul de celalalt.
- Ti-ai facut operatie estetica cumva? Caci am vazut azi la fereastra un cap de castravete in loc de cartof cum eram obisnuita…

- Te-am iubit asa cum pielea isi iubeste trupul,te-am dorit mereu langa mine,corpul meu te cerea aproape..acum v-ati rupt,ttt chilotei cu nabadai!
- Cateodata ma surprinzi ca ma holbez la tine. Nu este din cauza ca esti frumoasa, ci mama mea mi-a spus ca “dracusorii” au coada si chiar ma intrebam unde este a ta?
- Ce se intampla cu telefonul tau? De fiecare data cand te sun operatorul imi zice “abonatul apelat este o maimuta, va rugam apelati la zoo!”
- Nu conteaza cat de inalt e cerul,cat de adanc e oceanul,cat de puternic e vantul,cat de vast e raul,vreau doar sa-ti spun….. ca nu e treaba ta.
- Daca ai ochii albastrii, buze senzuale , esti inalta si subtirica si foarte sexi , si pe deasupra si inteligenta, atunci o sa mori !!
- Tanara, draguta ,blonda, sexy, fara obligatii, 90-60-90, picioare 1.20 m, plina de viata, patimasa, exotica, misterioasa, amatoare de senzatii tari, vand camion.
- Daca ne-am afla pe un vapor si el s-ar scufunda, ar fi doar o singura vesta de salvare mi-ar fi asa dor de tine…
- 122. Salut! Sunt un extraterestru nervos in telefonul tau, ceea ce tastezi tu acum sunt coaiele mele! AAAUUU…YESS! Dupa zambetul tau vad ca iti place. Mersi pentru laba! Pa!
- From 3022222: Va informam ca ati consumat bonusul de 20 min de sex manual gratis. Va sfatuim sa incercati si cu o femeie! In caz contrar va vom bloca cartela. Va multumim pentru ca ati ales serviciile Connex!
- Iti este cald, iti ard buzele, este ca o febra, …. Gripa.
- Definitia sarutului: Insista la “etaj” ca sa ti se deschida la “parter” laughing)
- Tanara, frumoasa, fara obligatii, nu fumez, nu beau, posed un B.M.W decapotabil, o casa cu 11 camere, imi plac brunetii, ascult manele! Nu caut nimic doar ma laud!!!
- Am gasit mesajul tau printre cele 126 de mesaje primite astazi. Sa fie vorba de destin?
- I love you……… I need you……….I like you……….I vrea tu!
- Barbatii sunt ca jocul de carti. Ai nevoie de o INIMA sa ii cuceresti, de o TREFLA sa te casatoresti, de INIMA NEAGRA sa ii suporti, de o CRUCE sa scapi de ei.
- Cineva imi spunea ca esti cel mai prost sarutator din lume si esti frigid in pat. Vrei sa imi demonstrezi contrariul?
- Cand ma uit la soare, te vad pe tine; cat ma uit la luna, te vad pe tine; cand ma uit la mare, te vad pe tine! Da-te naibii la o parte din fata mea!
- Spune-mi, intra? Da? si doare? Ohh, da! Doare! Il bag incet! Tot doare! Bine! Sa incercam alt pantof atunci!
- Azi noapte am avut un vis umed despre tine… Am facut pe mine razand cand tu ai cazut de pe o stanca.
- Intr-o zi iti vei pierde parul, dintii, banii si chiar memoria. Dar un lucru sigur nu-l vei pierde: corpul tau sexy, caci nu poti pierde ceea ce nu ai!
- M-ai luat în brate. M-ai strans cat ai putut. Mi-ai dezgolit partea de sus si ti-ai pus buzele tale. Doamne, bine ca sunt doar o sticla de PEPSI!
- Eu vreau tripleti. Tu vrei gemeni. Te invit la mine, ca sa vedem cine castiga.
- Exista sex fierbinte, sex repede, sex în grup, sex protejat, sex prin telefon, insa pt persoane ca tine exista… masturbarea.
- De ce barbatilor le vin ideile în timp ce fac sex? Pentru ca sunt atasati de un adevarat geniu!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.