luni, 3 octombrie 2011

Luna + Ziua + Culoarea = O propozitie

Luna in care sunteti nascuti: 
1 – Am impuscat
2 – Am mancat
3 – Am lovit
4 – Am cantat unui/unei
5 – M-am indragostit de
6 – Am omorat
7 – I-am dat numarul meu unui/unei
8 – I-am facut striptease 
9 – M-am innecat cu
10 – Am suportat
11 – M-am sarutat
12 – Am facut sex 
Ziua in care sunteti nascut:
1 – un cersetor
2 – menajera ta
3 – o banana
4 – o furculita
5 – o maimuta
6 – un gangster
7 – un ninja
8 – un ipod
9 – prietenul/prietena prietenei/prietenului mele/meu
10 – o capra
11 – cainele meu
12 – tatal meu
13 – calculatorul
14 – profesoara de fizica
15 – vecinul meu
16 – eu
17 – un suc
18 – o lama
19 – o muratura
20 – un animal impaiat
21 – un marker permanent
22 – un politist
23 – un ambalaj de bomboana
24 – un jucator
25 – psihoterapeutul meu
26 – sosetele mele
27 – un membru al tribului â…
28 – un jucator de fotbal
29 – un dvd player
30 – o agrafa de birou
31 – telefonul meu mobil
Alegeti culoarea tricoului, camasii,etc. pe care il/o purtati in momentul asta:
Alb — pentru ca eram drogat
Negru — pentru ca eram beat
Roz — pentru ca sunt homosexual
Rosu — pentru ca asa mi-au spus vocile
Albastru — pentru ca nu ma pot controla
Verde — pentru ca ma urasc
Mov — pentru ca sunt dezbracat
Gri — pentru ca asa fac eu
Galben — pentru ca cineva mi-a oferit 1 000 000 dolari
Portocaliu — pentru ca imi urasc familia
Alta — pentru ca sunt sexy si stiu ce vreau
 
…iar la sfarsit adunati-le intr-o propozitie, in ordinea cuvintelor ce v-au iesit!
EU: Am cantat unui membru al tribului pentru ca eram beat[a] rolling on the floor ( astept variantele voastrebig grin)

Un comentariu:

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.