luni, 16 ianuarie 2012

Gravidă cu stiloul

Salut ! :) Cat stateam pe tpu si vroiam sa vad ce intrbari se mai pun am ajuns de la o intrbare la alta intrebare si tot asa pana cand am vazut una chiar funny :)). Puteti vedea imaginea mai jos, iar cei la care nu le apare imaginea puteţi citi textul :
''Buna tpu am 12 ani si am o mare problema. Acum câteva seri am încercat să mă masturbez şi nu am gasit cu ce sa o fac aşa că am luat stiloul fratelui meu mai mic (el are 10 ani) şi am început să mă masturbez cu el. După o perioada am simţit cum curge un lichid în mine şi m-am speriat si m-am oprit. Acum mă doare burta foarte tare şi sunt balonată şi cred că sunt însarcinata. Nu vreu sa afle părinţii mei. Stiloul era plin de cerneala [ dupa asta nu prea inteleg ce scrie :-? ].Poţi rămâne însărcinată şi de la cerneală ?''
[PS.:Nu incercati asa ceva =)) ] 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.