sâmbătă, 5 noiembrie 2011

Oracol

E chiar interesantă şi utilă, având în vedere că unii dintre cititorii site-ului meu nu ştiu nici măcar ceva despre mine. So… Aveţi ocazia să aflaţi câteva lucruri despre mine.
1. Un cuvânt de început:
Hi ! :)
2. My name is…
Teodora(Teya,Teo,Ti , cum vreti :-j )
3. Adresa şi nr. de telefon:
Ete na … Da’ ce-i aici? Matrimoniale? Spun “Pas”.
4. Când v-aţi născut?
  Pe 27 Aprilie 1998.
5. Data, ora, ziua, luna şi anul completării oracolului:
  5 noiembrie 2011, ora 21:15.
6. Ce animale preferaţi?
Pisicile si cainii.
7. Ce sporturi vă plac? Le practicaţi?

Mersul cu bicicleta.
8. Ce dansuri vă plac?
Mă laşi ? Eu stiu numai DNB alt ceva nu stiu. :-??
9. Ce personaje din desene vă plac?
  Am avut multe pe atunci :-j , dar cel care imi place cel mai mult era Dexter.
10. Ce păsări vă plac?
Nu prea imi plac pasarile. [-(
11. Dar flori?
 Urăsc florile. Nu au nicio treabă cu mine. E ca şi când ai întreba un chel ce culoare are parul lui.
12. Vă plac cărţile?
  Nu!
13. Ce cântăreţi(eţe) vă plac?
  Cantareti(ete) nu prea am , [-x , poate trupe :)) .
14. Dar actori?
N-am [-x.
15. Ce ţări vă plac?
Japonia, Italia, Anglia.
16. Ce maşini vă plac?
Eeee... Dacă vrea cineva să îmi facă cadou o maşină, accept aproape orice . hee hee
17. Dar motocicletele?
Aici nu mă bag.
18.Pe cine iubiţi?
My sisters >:D<.
19. Ce este băiatul?
  Greu de spus.:-? ... Pai o fiinta pe care fetele o plac/iubesc :)) .
20. Dar fata?
 Fata? Eu sunt fată. Deci… ăăă…cred că asta e definiţia.
21. V-aţi plimbat vreodată cu ea(el)?
El ? Care el? Tata, vecinu’, căţelu’, purcelu’ sau ce?
22. Ce vreţi să deveniţi?
Veterinar.
23. Cu ce echipă ţineţi?
Nu prea imi place fotbalul.
24. Ce materii vă plac?
Tehnologia, Sport, Desen, Muzica si Engleza :X.
25. Dar profesori?
Cam toţi, inafara de cea de Franceza si cea de Romana.... Ooo , da si cea de Chimie si Fizica.
26. Vreţi să mai continuăm cu întrebările?
Am de ales? merg până la capăt.
27. Ce este prietenia după dvs?
  Pentru mine pretenie este putin spus. Este ca o adoua familie pentru mine.
28. Dar iubirea?
. Nu-s în măsură să dau o definiţie.
29. Aveti prieteni?
Da.
30. Ce este sărutul?
Ciorbă de limbi.=))

Puteti sa va serviţi singuri daca doriti.;;)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.